IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies).
Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.


 
 
 
 
 

Livrare și returnare

Cum primesc comanda?

Comanda dumneavoastra va fi adusa de un curier rapid, ales de noi dintre cei cu care avem incheiate parteneriate, la adresa de livrare metionata in formularul de comanda. La livrarea comenzii trebuie sa verificati cu atentie integritatea coletului iar in cazul in care ambalajul este deteriorat sau desfacut, va rugam sa il refuzati si sa contactati in cel mai scurt timp departamentul de relatii cu clientii al Autocamp.ro. Dupa doua incercari neresusite de livrare facute de catre firma de curierat, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul nostru.

ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza o comanda a carei livrare nu a putut fi efectuata cu succes. Pentru a urmarii in permanenta stadiul comenzii dumneavoastra, puteti accesa sectiunea “Urmarire comenzi” de pe site-ul Autocamp.ro iar dupa ce veti vedea aici “predat la curier” puteti accesa direct site-ul curierului, utilizand numarul de AWB mentionat.

 

*** ATENȚIE! Pentru produsele listate pe site cu statusul de disponibilitate „La Comandă 7-10 zile”, va fi întotdeauna necesară achitarea unui avans de 50% din valoarea comenzii! ***

 

Cat dureaza pana primesc comanda?

In general, durata de procesare a unei comenzi este aproximativ 1-3 zile lucratoare de la momentul plasarii cu success a acesteia insa din varii motive livrarea poate sa dureze pana la maxim 10 zile lucratoare. Oricum, noi ne straduim sa estimam cat mai aproape de realitate timpul de livrare pentru fiecare produs in parte astfel ca lucrurile sa fie foarte clare inca de la momentul confirmării comenzii de către operatorul nostru.

Care este programul de livrare al comenzilor?

Livrarea se face de luni pana vineri intre orele 9.00-19.00 iar daca in acest interval nu sunteti la adresa de livrare mentionata in formularul de comanda, va rugam sa ne specificati o adresa de livrare alternativa (de ex. adresa de la locul de munca) pentru a evita intarzierile sau chiar nelivrarea produselor comandate.

Cat costa transportul?

Transportul este GRATUIT pentru comenzile cu o valoare mai mare de 1.000 lei si greutatea taxabila mai mica de 10 Kg. Pentru toate celelalte comenzi, costul serviciului de transport, indiferent de adresa de livrare, este de 22 lei pentru primul Kg + 1.2 lei pentru fiecare kg taxabil suplimentar.

Exemplu de calcul: pentru un TowBox V1 (greutate taxabila colet 36 kg), costul livrării va fi de 22 lei pentru primul kg + 35 Kg * 1.2 lei / Kg (= 42 lei pentru kilogramele suplimentare) => cost transport 64 Lei.

Cum returnez un produs?

Sunt situatii in care trebuie sa returnati produsele cumparate iar magazinul nostru ofera aceasta posibilitate clientilor persoane fizice pentru produsele comandate online si livrate prin curier in primele 14 zile calendaristice de la primirea acestora.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat, fără semne de utilizare improprie, fără semne de lovire, manipulare necorespunzatoare, preferabil in ambalajul original cu toate accesoriile, precum şi cu documentele care l-au însoţit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut, ne rezervăm dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului (de ex. pt ambalaj deteriorat/lipsa -30%) pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) pentru a fi facut vandabil ca si produs "resigilat" sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca "resigilat". La opţiunea clientului, îi vom re-expedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

In cazul in care livrarea initiala a fost efectuata prin curier rapid, va fi restituita exclusiv valoarea produsului, diminuata cel mult cu penalizare datorata starii necorespunzatoare in care a fost returnat produsul catre magazinul online.

Acestă clauză se aplică conform OG 34/2014 în cazul achiziţionarii de produse din acest magazin online folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în aceasta ordonanta.

Pentru retragerea din contract, primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa inregistrati o cerere de retur in intervalul de timp mentionat mai sus prin trimiterea unui formular de retur prin posta sau email dupa modelul urmator:

Model Formular de Retragere ( numai pentru achizitiile online ce fac obiectul O.G. 34/2014, prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract ):

 Catre: .................................................................... ; [se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]

 Va informez/informam* prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra* din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse / prestarea urmatoarelor servicii: .................................................................................................................................................................. ;

 Comandate la data de*: .......................... / primite la data de*: ..........................;

 Numele consumatorului: ...................................... ;
 Adresa consumatorului: ....................................... ;
 Semnatura consumatorului: ................................. ; [doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie]
 Data: ................................ ;
 Nota: * Se elimina mentiunea inutila dupa caz.

O alta optiune este sa va autentificati in contul dvs. de la Autocamp.ro si sa mergeti la sectiunea “Retur produse”. Aici veti gasi listate comenzile dvs. aflate in perioada de timp in care este permis returul. Dupa ce selectati comanda dorita, vi se vor prezenta produsele si cantitatile din aceasta iar dvs. trebuie sa alegeti care produse si ce cantitate doriti sa returnati. Mai trebuie doar sa alegeti modalitatea in care vreti sa primiti banii inapoi si sa apasati butonul “Solicita retur”. Dupa ce ati inregistrat cu succes cererea de retur, in maxim 48h veti fi contactat de un curier agreat de noi pentru preluarea coletului, caz in care veti beneficia de taxa preferentiala de retur de 50 lei. In cazul in care optati sa faceti dumneavoastra toate aranjamentele cu serviciu de curierat sau cu Posta Romana, taxa de transport pentru retur va fi suportata integral de catre dvs. In plus, trebuie sa va asigurati ca returul ajunge la noi in cel mult 10 zile calendaristice de la inregistrarea cererii de retur pe site.

ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a refuza coletele neanuntate in prealabil prin una din cele doua metodele descrise anterior, coletele sosite la noi dupa termenul mentionat mai sus si nu facem deplasarea la sediul curierului sau la Posta Romana pentru ridicarea acestora. Prin urmare, indiferent de metoda aleasa pentru returnarea produselor, inainte de trimiterea coletului, trebuie sa faceti urmatoare:

1. Inregistrati o cerere de retur pe site-ul nostru si notati numarul de inregistrare

2. Ambalati corespunzator produsele pe care doriti sa le returnati impreuna cu o copie a facturii din care fac parte produsele, intr-un singur colet

3. Atasati coletului eticheta cu urmatorul continut: Departament RETURURI Autocamp.ro – AUC-xxxxxx (aici scrieti numarul de inregistrare generat de sistem sau comunicat de operatorul nostru) Str. C.C. Arion nr. 3, Sector 1, Bucuresti

4. Asteptati curierul trimis de noi sa preia coletul sau mergeti dvs. sa predati coletul transportatorului preferat

5. Verificati in sistem la sectiunea “Retur produse” starea acestuia. Procesarea informatiilor in sistem de catre operatorii nostri poate sa dureze 2-3 zile din momentul primirii coletului deci va rugam sa aveti rabdare.

In cazul in care ati primit un produs mai putin decat ati comandat, va rugam sa ne contactati in termen de 48 de ore de la livrarea coletului si dupa ce vom face verificarile necesare vom reveni cu un raspuns in maxim 24 de ore iar eventualele costuri de transport pentru expedierea produsului lipsa vor fi suportate de noi. Sesizarile ulterioare termenului de 48 de ore de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.

In cazul in care ati primit un produs defect sau alt model / culoare decat cea comandata, va rugam sa urmati procedura de retur si vom suporta noi costul aferent transportului prin curierul nostru, urmand ca dvs. sa primiti integral suma platita. De mentionat ca prin “alta culoare” nu se intelege nuanta de culoare ci doar culoarea in sine (de ex. verde in loc de negru).

Montaj gratuit, Service Pick-Up & Return sau Livrarea gratuita sunt servicii specifice doar anumitor produse, marcate special in acest sens pe site ori acelor produse pentru care dumneavoastra ati achizitionat aceste servicii suplimentare.

Navigare după brand

Toate brandurile »

Abonează-te la noutăţi și află înaintea tuturor despre promoțiile noastre sau despre cele mai noi apariții.